Pengikut

Ahad, 18 November 2018

BBM3410/18 : Buat Kalendar Guna Photoshop

Hai, Assalamualaikummmm..

Orait, cerita dia ingatkan ada kelas amali hari Khamis tu. Eh tiba-tiba pulak dapat info kelas takde.
Emmm sebenarnya tak tahu nak suka ke tak sebab..
Kalau aku, aku lebih prefer ada kelas daripada takde kelas.
Sebabnya leceh kalau kelas online hahah!

Okay, tunggu punya baiknya sebab ketua tu cakap Prof akan postkan tugasan tu dalam blog dia.
Tunggu-tunggu takde jugak.

Aihh lepas tu baruuuula dapat makluman kena buat video tutorial guna photoshop lepastu kena ada gambar sendiri.
Ok lah, takpelah.

Sebab kelas ni memang mementingkan konsep redha.
Jadi, ini lah hasilnya. Maaf ya Prof jika tidak menepati citarasa. Saya kurang minat sikit bab design tapi yang peliknya saya suka melukis. Ah, tak kisah lah. Haha


Jangan kecam saya hahahahha
Ok bye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.