Pengikut

Ahad, 18 November 2018

BBM3410/18: Twitter (M7)

Hai, assalamualaikum!

Jumpa lagi kita ye?

Okay, hari ini kelas Prof. Minggu depan cuti. Minggu kelapan.
Sebelum cuti, mestilah kena bagi kerja kan? Gila kau takde kerja. Eh lenang hidup kau?
Haha, gurau jelah.

Kerjanya minggu ni kena screenshot Twitterrrrr (sebut guna slang British) lepastu post kat blog. Oh ya, minggu ni pun kena amik gambar letak dalam Instagram. Sebenarnya, hari-hari kena amik gambar aku rasa. Hahaha!

Dah, kat bawah ni aku letakkan Twitter aku. Tengok je? Tak reti-reti nak follow?





Kat bawah ni aku letakkan beberapa yang aku tweet. Aku sebenarnya kurang sikit luah perasaan kat socmed sebab aku rasa macam tak guna. Sebab netizen-netizen biasanya tak guna. Hahahahahahhahahhaha
(pendapat jujur)

Oleh kerana kehendak subjek, aku turutkan jelah. Hmmm 

Pyan Habib ❤️




Ok lah, tu je. 

Bye!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.