Pengikut

Ahad, 18 November 2018

BBM3410/18 : House Of Kambing

Assalamualaikum!


Ok, blog kali ni kita cakap pasal air.
AIRRRRR???

Haaaa, mu jangan nak pikir pelik-pelik. Air minuman lah, engkau ingat air apa hah?!
Otak kuning betul lah kau ni kan.. Hahah! Gurau je!

Dah, sambung balik.
Sebenarnya aku memang dah selalu lepak kat sini dengan kakak aku. House of Kambing ni restoran. Kambing kukus dia serius sedap. Korang patut pergi. Temapt dia kat MAEPS dekat Mardi tuhh..

Yang aku nak ceritanya aku minum air dia. Lupa dah nama apa air tu tapi dia soda campur daun pudina. Sedap. Hilang dahaga tekak aku. Ok, kali ni aku nak buat sendiri lah air tu. Oh ya, jap aku tunjuk gambar aku pergi haritu.

Tuh tuh, nampak tak air putih tu? Bukan air teh o' tuuuu... Ishh kau ni..

Haaa, ni aku nak ajar cara buat dia tapi pakai versi aku. Hahaha Ok, jom start. 

Bahan-Bahan:
Air soda
Laici 1 tin
Strawberi hiris ( amaun ikut suka )
Lemon 1 biji hiris
Daun pudina
Ais

Campur je semua.. Siap !!
Nota kaki : kalau tak mahu manis sangat, boleh jugak tak gunakan air soda tu.. Guna air laici yang dalam tin tu je ye..

Selamat mencuba! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.